kuzey2407 Doktorum 3 aylıkken yaptırın demişti.Bende 4 aylıkken falan özelde yaptirmistim. Fiziksel el muayanesi, damla ve özel cihazlariyla baktılar.El muayesini zaten çocuk doktorumda her gittiğimde yapıyordu. Sonra da yaşında çağırdı.Ozellikle ailede göz sıkıntısı varsa kesinlikle baktirmanizi öneririm