Kızlar merhaba. Gerçekten nerden geldim ben 18. Aya dedirtecek bir aydayim. Kızım her zaman çok iştahlı yerken son 2 haftadır ağzını bıçak acmiyo :( doktor kontrolünde herseyimiz çok güzel çıktı. Ve kızım formül mama alıyor. Doktorum bide bunun üzerine mamayı kesin dedi. Ama yemiyo dedigimdeyse mutlaka aciktiginda yiyecek. Dönemsel bir durum bu. İştahsızlık bir rahatsizlik değildir. Zaman zaman bazı yetiskinlerinde hiç iştahı olmuyor. Zorlamayın. Gerekirse bir gün hicbisey yemedigide olur. Sonra emin olun iştahlı bir bebeğiniz geri gelecek sadece sabırlı ve kararlı olun dedi. Siz mama verdikçe yemeyi iyice reddedicek dedi ve azı dislerimiz geldiği icnde iştahsızlık çok normal dedi. Var mı benim durumumda olan :/