Benimkide yemiyordu vallahi gına gelmişti 19 aylık oldu artık kızarmış yiyor haşlanmış salata olursa biiraz yiyor neyse işte asla pes etmedim bazen ekemege banim.verdim.yogyrt çorbası yaptım vitamini alsın diye domatesin üstüne ekledim verdim tadını aldı ama domatesle salatalikla filan yedi faydasını gördüm diyeblirim patatesli omlette yapiyorum bazen