yuhumgeliy Kızlar kızım yeni 2 yaşına girdi yaklaşık 3 aydır öğlen uykuları en fazla 40 dakika hele bu ara indirdikten 10 Dk sonra kalkıyor. Hani 4 saat sonra da uyutsam 5-6 saat sonra da yatırsam aynı bu neden olabilir nasıl uzatabilirim?
Aselemine27 yuhumgeliy bizdede aynı durum 40 uyuyor sadece günler çok kısa gecelerde uzun uykusunu alıyor sanırım pek uykuyu seven değildi ztn kızım
Duyguuu38 yuhumgeliy uzatamazssın çünkü 2 yaşına girince çocuklar öğlen uykusunu bırakır bazıları o yüzden öğlen uykusuna veda ediceksin bizde 1.5 yaşındayız artık tek uyku yapıyoz ve uyuduğu 45 dk başka yok
pinkooo_02 yuhumgeliy bsjim oğlumda kasim 18de 2 yaşına girecek inşallah yatirdigim gibi en fazla yarım saat ve 1 aydır böyle yapıyor geçen aya kadar da 2 saat uyuyordu ne güzel 😂
yuhumgeliy Deletedmom_98 ay maşallah kaçta kalkar öğlen kaç saat sonra yatırırsınız nasıl uyku düzeni bit de nasıl uyutuyorsunuz
Deletedmom_98 yuhumgeliy sabah 07.30 gibi kalkıyor Öğlen 12 de uyuyor 3 te kalkıyor Svava salıncakta uyuyor
yuhumgeliy pinkooo_02 bizimki de en son temmuz ayında 2buçuk saat uyumuş o kadar delirmek üzereyim yarım saate bile razıyım şu an bugün bile yatırdım 8dk sonra kalktı