Tmmtmmtmm Kızlar dokuz günlük bebeğim var sütüm az geldiği için mama desteği yapıyorum emzirmeye devam ediyorum ama emzirdikten sonra 40 milim mama veriyordum her gün son iki gündür 40 milimle doymuyor ikinci kez mama yapıyorum anca doyuyor normal mi sizce