Bebeğim 4 aylık ve kilosu 6050 boyuda 63 cm bana kilosu çoook az geldi ama doktorum normal buldu ama çok rahatsız oluyorsan mama verebilirsin günde 90 cc dedi bende mama aldım ama içmiyor aslıdna beni de çok emiyor yani 2-3 saatte bir emziriyorum bayada iştahlı bez sayılarımızda güzel ağır bez çıkartıyoruz ama bana kilosu nedense az geliyor eşimde bak ne akıllı anne sütünün tadını aldı başka mama istemiyor verme işte anne sütü daha güzel diyor sizce napmalıyım