Annekizz Kızım şubatta 3 yaşına giricek. Benimle beraberken melek gibi ağlamayan ağlasa bile ağladığı sürece ona bişey vermeyeceğimi yada yapmayacağımı bildiği için kısa sürüyor. Hayır dediysem bitmiştir yapmayacağımı vermeyeceğimi biliyor. Ama babasına karşı öyle değil babası eve bi geliyor başlıyor ağlamaya beni babam giydirsin babam bana süt versin babam beni uyutsun babamın telefonunu istiyorum sürekli ağlıyor ama artık eşimde illallahh etmiş durumda. Başından beri her dediğini yapma sana nazını geçiriyor benim hayır dediğim şeyi sana yaptırmaya çalışıyor dedim. Dinlemiyor. Mesela merkatteyiz bişey istedi (tehlikeli zararlı gereksiz pahalı) hayır dediysem hayırdır asla üstelemez yada başka bişey gösteririrm seçenek sunarım hangisini istiyorsun diye. Geçen markette aynı şey yaşandı ve onu aldırana kadar ağladı. Eşim yeterki sussun ağlamasın rezil olduk diye alıyo heryerde aynı sırf ağlamasın diye yapıyo bu evdede aynı. Ben onunla konuşarak çözüme ulaşabiliyorum ama eşim asla öyle değil tamam kızım al kızım yeterki sus kızım. Şimdi ardı arkası kesilmiyor. Yani arabaya bineceğimiz zaman bile ağlayarak koşuyo önce ben oturcam diye bunu normalde söyleyebilir. Kapıdan çıkarken kucağa gelmek istiyor ben almıyorum önden yürüyorum oda mecbur arkamdan gelicek. Eşim öyle değil yürü diyor ağlıyor almıcam diyor ağlıyor en son kızım çığlığı basıyo alıyor. Kendide bu durumdan şikayetçi olmaya başladı ama kendi yaptı şimdi en ufak hayır dediğinde. Yada yeter ağlama sus ağlamadan anlat seni dinlicem dese bile nefesi kesilene kadar ağlıyor. Bi kaç kere odasına götürdüm benim sözümü dinleyene kadar burda kalıcaksın diye. Yada gereksiz ağlıyosa ağlaman bitene kadar burda durcaksın diye. Biraz işe yarıyor ama bi yarım saat falan sonra çıkınca yada babayı görünce hala aynıı.. Napıcaz bilmiyorum nasıl baş edicez yardım edin helppp 🥹🥹
2boymommy Annekizz istedigini aglayarak yaptirabildigi icin her seyde aglamayi tercih ediyor malesef. Ve ben bunu anlamiyorum birisi hayir diyorsa hayirdir sen gidip tersini yapamazsin iste ozaman sonuc böyle oluyor! Esin laf dinlemiyorsa sal kizini esinin basina o ceksin ozaman ne diyim sinir oldum. Bende öyleyim hayirsa hayir simdi oglum 7 yasinda ama kücükken yeri geldi markette kendini yere atip agladi herkes bana bakti ama inan umrumda degildi cünkü o cocugun annesi benim ve o cocukla ben bir ömür geciricem onlar degil hicte rezil oluyorum diye düsünmedim neden rezillik olsun cocuk bu aglar keyfi agladigi sürede aglasin cigerleri acilir derler🤣
Yenibirannecik Annekizz sizin kurallarınizi esinizinde yapmasi gerekiyor. benim kızımda aynı babasına cok simariyor cunku biliyor ki babası ona hic kiyamaz ve kural koymaz. esimi tembihliye tembihliye biraz kırdık onu. benim kızımda benle çıkınca asla kucak istemez ama babasiyla cikinca hemen kucak istiyor bizimki aglamiyor duygu sömürüsü yapiyor babacim karnim ağrıyor lütfen yardim et diye 😂 hemen dikkatini dagit diyorum cok ise yariyor o şekilde.
Hlalhlalhlal Annekizz aynı durum bizde de geçerli.Ama benim eşim sakinleştirebiliyor ve çok sabırlı.Ben hayır dediysem bitmiştir ama eşim bunu yapmıyor ve kızımda bunu çok güzel kullanıyor.hatta sevgili görümcelerim süper anne oldukları için beni bu konuda biraz katı bulurlar.
Rez Annekizz 26 aylık kızım tam olarak aynısı, benimleyken her şey tamam yemesi oynaması vs , babasını görünce bir şımarmalar, uyutsun diye tutturuyor, e tamam da uyumuyor yanında, sadece konuşuyorlar, umarım geçici bir durumdur
Annekizz 2boymommy Evet bende öyleyim kendinide yırtsa yapmadım yani ama baba öyle değil aman kızım ağlamasın yeter
Annekizz Yenibirannecik Vallaha öyle ya nasıl kırcaz bunu bilmiyorum nasıl ikna edicem eşimi bilmiyorum
2boymommy Annekizz o kötü iste yaa ah bu babalar kiyamiyorlar iste hele kiz cocugu olunca daha farklidir😍
Annekizz Hlalhlalhlal Evet benide çoğu kişi katı buluyo babası çok sabırsız ağladıysa eşim susturmak için dünyayı istesin dünyayı alır 🥴
Annekizz 2boymommy Öyle vallahi kızımda kızım kızımda kızım ama böylede başına dert aldı habari yok 😁