Emelkaya Merhabalar kızım 4 ay 21 günlük artık bir bebek kamerasına ihtiyacım var deneyimlediğiniz ve memnun kaldığınız ürünler neler 🌸🩷
Novamom_ Emelkaya ben e bebekten aldım Neutron un 360 derece dönebilen kızılötesi kamerası çok memnunum yani ses kalitesi konuşma özelliği HD kamerası falan mükemmel
Jajajaja Emelkaya xiomi aldim ben de yeni daha görüntü ve ses kalitesi güzel ama sadece 2 g wifiye bağlanıyor bilginiz olsun
gamzekkk Xiaomi c300 aldım daha yeni. Bebek kıpırdayınca ya da ağlayınca telefona bildirim gönderiyor bu özelliği çok iyi. Gece görüşü de çok net sanki gündüz gibi gösteriyor. Tavsiye ederim