Melosb Siz kime gidiyordunuz evet bizim de kesin değil ama ben de 1 aydır diyetteyim.Bana da bir gün acillik olmuştuk doktor aç dedi aslında aç değildi uykuya dalamayıp ağlıyordu aptamil verdim sonra çocuk çıldırdı kakası değişti ama sütüm vardı fışkırırdı hatta mamayı vermedim şikayetlerimiz devam edince şikayetlerime göre laktoz intoleransı da olabilir alerji de dedi Serdar beye gidiyordum medilife’ta tahlil yaptı alerji negatif çıktı ama çok küçük doğru çıkmayabilir diyip diyete soktu beni bir de laktazm damla verdi her emzirme öncesi bu sefer hep ishal gibiydi ben de doktoru değiştirdim saadet hanım laktazm Damla’yı bıraktırdı diyete devam durumu eskiye oranla daha iyi bebeğimin.