Benim beslenme danışmanım doktordan öğrendiğim şu. Aslında standart bir süt kalitesi yok. Yani evet süt kalitesi bilimsel gerekçelerle, deneyler için anlık ölçülebilse de bir saat sonra bu değer değişebilir. Eğer ki inanılmaz kötü beslenmiyorsanı, alkol sigara batağında değilseniz.. dengeli besleniyorsanız sütünüz bebeğinizin igtiyaçlarına göre içeriği oluşturur. Örneğin, hatta şöyle güzel bir şey var, Allah korusun bebeğiniz hasta mesela grip, memeyi emerken bebek ağzı ile bu salya ile sizin memenizle bulaş yapıyor ve beynimize sinyal gidipyr bebekte hastalık var ve eğer ki annede o hastalığınantikoru var ise süte geçiyor bu. Tabii ki.çocuğu iyileştirecek seviyede değil bir antibiyotik gibi değil ama olay çok enteresan . O yüzden siz dengeli beslenin, bol su için, protein tüketin, sebze meyve güzel yiyin, rafine şekerli tatlılara abanmadan tahin falan yiyin mesela.. sütün kalitesi çocuk ihtşyacına göre olyşuyor..