yeniaday1 Kızlar merhaba bebeğim 2aylık oldu. Henüz bir uyku rutini oluşturmak icin erken mi? Yoksa kendi haline mi bırakmalıyım.Tecrübeli anneler fikir verirse sevinirim ☺️🌸
silanaydin Benimde bebegim 2 ay 9 gunluk ne zamn istrse yatyo bazen gunduz araliksiz yatar bazen gece bende burda durayim tcrubelere ihtiyacim var
esmacgl Benım bebegım de 2ay9 gunluk ama hıc uyumuyor dırenıyor sankı sabah 10dan sonra hıc uyumamıs saat 3 bucuk agrısı sızısısa yok sessız ama uyumıyor ne yapacagım bılmıyorum