BynBird Ay geçenlerde biri 5’e biri 9’a giden yeğenim oynamıştı bunu evde, oynarlarken görmedim ama okuyunca ismi tanıdık geldi düşündüm bundan bahsediyorlardı kendi aralarında, kulağıma çalınmış ama hiç bilmiyordum bu tarz bir oyun olduğunu. İkisi oynarken Kanatmaya çalışmazlar o kadar ileri gitmezler ama okulda da oynarsalar ne olur bilinmez. Engel olurdum bilseydim. İşin kötüsü okulda “ben oynamayacağım zararlıymış” vs diyen çocukla da dalga geçerler dışlarlar. Çocuk da zararını bile bile oynar arkadaş grubunda olmak için.