Benimde kızım 15 aylık gece çok sık uyanıyor çok emdiği için bezi sızdırıyordu maalesef. Molfix kullanıyordum onu da değiştirdiler biraz inceldi sızdırmaya başladı. Prima sleepy külot bez büyük numara sleepy denedim hepsi sızdırdı. En son prima premium care aldım bir numara büyük sadece gece kullanıyorum. Pahalı evet ama bıkmıştım her gece çarşaf üst baş değiş uykusu da açılıyor. Günlük bir sigara parası bile değil öyle düşündüm 😂 içmiyorum bi bez alayım nolcak dedim 😂
Şaka bi yana sleepy çok çabuk doluyor. Gece beslenmesini de azaltmak bir çözüm bence