Northstar28 Dün bebeğime idrar yolu enfeksiyonundan dolayı antibiyotiğe başladık bir çay kaşığı verdim bugün ishal oldu ilaç mı yaptı bilmiyorum sizde de bu durumu yaşayan var mı
Tombikdonerartikcokpahali Northstar28 ilaç yapmıştır evet bende de oldu antibiyotikten sonra ve birde pişik yaptı
Northstar28 Tombikdonerartikcokpahali yaa doktor değiştirdi mi antibiyotiği yoksa devam mı ettiniz söylememe gerek var mı acaba