snowflake Enise0505 çok zorlu yollardan geçtik o zaman gerçekten dururmumuz yoktu eşim işten parasini alamıyordu birşey alamadı ama zaten kızımız bizim en güzel hediyemizdi 🥰 eşim de benim en güzel hediyem öyle güzel baktı ki her işimi herşeyimi yaptı gece uykumdan bile uyandirmazdi daha sonrada 35 Gr bilezik aldı
Zarife94 Enise0505 o bana 30 ar gr 2 tane bilezik aldı benden de hediye istedi bende onun doğduğu tarihte doğurdum ömür boyu hediyen hazır bida isteme dedim
theblackvirgo Airfrey almıştı almasına olurdu oncelik çocuğun masrafları keşke almasaydı ama aldigida iyi oldu gibi ahahhahahaha
chicksmom Enise0505 hem ilk yıl dönümü hediyesi olarak hem de doğum hediyesi olarak 5 taş pırlanta yüzük almıştı yani kendi düşünüp almadı ama sordu ne istiyorsun diye ben istedim beraber gittik aldık
Ahhannelik Enise0505 Telefonumun ekranı kırılmıştı doğumuma yakın ekranı değiştirecektik o ara com üstüne düşmedik öyle kullanıyordum doğumdan sonra telefon alıp gelmişti ama beklemiyordum birşey daha önce konusu geçmisti ve ben yanimda ol bana destekçi ol en güzel hediye o olur demistim
Diverso Enise0505 baget yüzük almıştı, kayınvalidem bilezik annem de kullandığı bilekliği vermişti sağolsunlar🥰
Ebruue Halep zincirli 5 çeyrek bir tane gramdan oluşan papatya kolye aldı eşim doğumdan sonra gidip beraber seçtim hem yatırım olsun hemde hediye olsun diye. Eşimin ailesi çeyrekle zincirli bileklik aldılar bebeğime de künye almışlar