Pialvi ozley yakmamışımdır dimi çekirdekleri yani işvelselliğini kaybetmez dimi ? Bez üstü bi tık yanmış
izd Biraz fazla tutmuşsunuz ya da ısısı fazla. Ben de takmıştım :) etkiine bir şey olmaz ama yanık kokusu bir süre kalıyor.