Mervetnl cannog heryere burayıda eklediniz. Of süt pis kaka dicekler birazdan. Bence zararlı değil neden zararlı olsun? 3 yaşına gelmiş çocuğunuz zaten seviyorsa içsin 😌
Deletedmom_71 EmineYilmaz ++ bende vermiyorum süt yerine fermente halini vermek daha faydalı düşünüyorum.
Slmrkn cannog şimdi doktordan geldim kızım öksürüyor akşamları ballı süt yapın icirin dedi rahatlatr dedi
livanurvealpinannesi61 Slmrkn yanlış bilgi süt balgam yapar daha çok öksürmesine sebep olur kaç aylık bebeğiniz
livanurvealpinannesi61 Slmrkn öksürük var ise bey öz mix ve kozalak macunu öksürük için çok iyi birde grintuss öksürük şurubu doğal
Hfzmerve Valla şahsen ben süt zararlı diyenleri hiiic dinlemiyorum. Ve 1 yaşndan beridir veriyorm şuan 2 yasinda kızm kilosu,boyu ve sağlığı gayet yerinde. Sabahlri icine bal da katıyorm severek içiyo minişim ☺️👌