Ulkeerr Kızlar kızıma 6 ay kınası için kırmızı kabarık bi elbise arıyorum elinde olup satmak isteyen var mı☺️
Aselinannesi35 Ulkeerr bende var kına için almıştım ama çok ağladığı için onu giydirmedim bindallıdan sonra daha rahat bişey giydirdim etiketi bile üstünde duruyor isterseniz size satabilirim 😊
Ahmetefeygmr ozlemky hayatta duydugum en sacma kutlama. 6 aylikken kına yapmakta nedir ya. Bos masraf. Cocuk 6. Ayina geldi diye kına yakılıyor. Ne günlere kaldık
KumsalPoyraz Bende var kırmızı kadife 6 ay kınasında giydirmiştim kırmızı bandanada takmıştım 1 defa giyildi duruyor öylece bakın dilerseniz
KumsalPoyraz Ahmetefeygmr bu tarz ön yargılarınızdan önce bi araştırma yapmanızı tavsiye ederim bu bir gelenektir duymamış olabilirsiniz ama insanların adetlerini geleneklerini saçmalık olarak nitelendiremezsiniz. Buyrun bi okuyun https://www.anneysen.com/ilk-yil/makale/dis-bugdayi-ve-1-yas-dogum-gunu-annelere-mujde-6-ay-kinasi-hakkinda-merak-ettigin-her-sey_11231