Tazeanneyimbenn Hanımlar gündüz derin uyumayan bebeleriniz varsa yemek ve günlük işlerinizi nasıl yapıyosunuz ben yapamıyorum fikir verin lütfen ?
Dilruba_1 Tazeanneyimbenn eşim ilgilenirken yapıyorum bazen de önüne dikkat çekici eşyalar koyuyorum yavaş yavaş bir şekilde hallediyorum genelde fırın yemekleri yapıyorum pratik ya da düdüklüde Onun haricinde eşim varken yapmaya çalışıyorum
Beybisibeybisi Tazeanneyimbenn eşim evdeyken haftasonu yapıyorum canım sadece yemek o da sessiz sessiz yapıyorum
NariNariKiminYari Tazeanneyimbenn küçükken babyjörne koyuyordum yanımda duruyordu şimdi beraber yapıyoruz
beyzacmvrc Tazeanneyimbenn eşim gündüz evde o gece çalıştığı için 2-3 gibi kalkıyor kahvaltısını yaptıktan sonra o ilgileniyor ben hallediyorum..önceden onun kalkmasını beklemiyordm ana kucağına koyup yanıma alıyordum ama artık öyle de durmuyor maalesef
ikbalumaycaca Tazeanneyimbenn ben de yapamıyorum akşama kadar sadece yemek yapabiliyorum. Gece uykusuna geçtiği zaman bulaşık çamaşır falan hallediyorum birazda temizlik az az her gün yapmaya çalışıyorum
ebraz Tazeanneyimbenn benim bebeğimde gündüz uyumuyor 1.5 aylık zor oluyor 1 gün arayla annem geliyor yemek temizlik vs yapıyoruz birlikte