Derya_ bende 4 aylıkken dişim çıkmış kardeşlerimin daha geç çıkmış çok şükür tek bir dolgu var dişimde 31 yaşındayım dişçinin yolunu bilmiorum öyle ahım şahım bi bakımda yapmıyorum dişlerime kimseyi takma bizim bebişinde eli ağzında sürekli 4 aylık.çıkarsa bende çok sevinirim.insanlar erken yürüme erken konuşmaya seviniyor erken dişe niye üzülüyoruz anlam veremedim boşvrr hayırlı olsun🤗