Sermera Merhaba anneler ben kizima dogdugundan beri aptamil kullaniyorum aptamil israil mali mi bilgisu olan var mi
Omeraslan Sermera Fransa da kurulan Aptamil Danone şirketler grubunun bir parçasıdır. Yani sonuç İsrail e çıkıyor 🙄
gocebebirbayan Sermera ya uyduruyorlar bence. Bu kadar şey İsrail malı olamaz. İsrail ne kadar ki bu kadar markanın imalatını alsın. Uydurma hepsi
Dilruba_1 Omeraslan Alman ürünü sanıyordum ben de hatta bir tanıdığım Almanlar kendi ürettiği halde aptamili çok tercih etmiyorlar demişti