nisaekiz ben sezeryan ile doğum yaptım 2. Gün geldi sütüm. Stres yapmayın. Bu dönemde herkes birşey söylüyor sinir oluyorum insanlara. Sütün gelecektir mutlaka. Dus al masaj yap yeterli suyu iç(en az 3 lt gün içinde) moralini yüksek tut. Ve lütfen kendine iyi bak. Anne ne kddar iyiyse bebiş de iyi olur. Dinlenmelisin. Uykunu almalisin. Etrafında birileri vardır umarım bu süreci güzel atlatırsın🙏 bebisinle güzel günler gecirmen dileğiyle taze anne😊😊