Ikikizannesi7534 Kizim 5 buçuk aylık dis kasinmalari başladı doktor kullanabilirsin dedi varmi kullana anneler ise yarıyor mu ona göre alayim
Adenimin Ikikizannesi7534 ben kullandım çok rahatlattı alt dişimizinde ikisi birden patladı şimdi 9 aylık üstten 4 tane geliyor onda kullanıyorum sabah akşam doğal granül sonuçta
Sedoss02 Ikikizannesi7534 ben bulamadığım icn kullanmadım ama çevremde kullanıp faydasını gören çok kişi var ama önermeyenler de var şimdi ne desem bilemedim( önermeyeni sadece burda gördüm gerçekte hiç denk gelmedim)
Ikikizannesi7534 Adenimin Eczandeen alıyorsunuz dimi ben uygulama üstünden almakdan tereddüt ediyorum böyle şeyleri ama
Dlnedz1001 Bizde alt dişlere kullandık kısa süreli de olsa faydası oldu ama tamamen ağrısını kesmedi bizde
Sedoss02 Sedoss02 kullanıcı isminizi sonradan fark ettim benim de ikizlerim var Allah kolaylık versin 🤲🏻