ebrukzlcnr Kizlar doğum yapalı 22 gün oldu kanamam hiç durmadı hafif azalma oldu ama rengi daha kırmızı bir sorun teşkil ediyor mu çünkü 10 gün sonra rengi kahverengi oluyor falan demiştiler