Ceka şu haksız yardım alanlara sinir oluyorum ev sahibimizin 7 8 tane dairesi 2 tane arabası var evin 1 tanesini oğluna vermiş oğlunun üstüne ev gözükmedigi için yardım parası alıyor birde mutahit baba oğul ve yardım alan kişinin maaşını asgari ücret gösteriyor bizde kirada oturuyoruz asgari ucretin bı tık üstü alıyor eşim ama kira olmuş 8 bin çoğu kiraya gidiyor hakkımıda böyle hakkimiza girenlere helal etmiyorum gerçekten