Deletedmom_104 pratik yapa yapa korkunuzu yenersiniz ancak, her fırsatta bol bol pratik yapacaksınız. Yaklaşık 13 senedir kullanıyorum manuel, işin özü kendinize güvenmek ve pratik. Yokuşlu yerlerde özellikle pratik yapabilirsiniz, el freniyle kalkacaksınız zaten geriye kaçırma olmaz o zaman korkmayın yaparsınız 😊