feyzaninemresi Kızlar eşimle az önce konuşurken, sağıp buzluğa koyduğun sütleri niye mamaya katmıyorsun diye sordu, yok öyle olmuyor mama suyla hazırlanıyor dedim ama aklıma da takıldı yani 😂 sizce formül mamaya anne sütü katışabilir mi 🤔
Mavili-mavilimorcicek feyzaninemresi Kesinlikle karıştırmayın.Mamadan sonra kendi sütünüzü verin yada kaç aylık bebeğiniz?eğer ek gıda donemindeyse yedigi şeylerin içine katın sütünüzü.
BynBird feyzaninemresi yeni doğum yaptığım sıralarda bebeğim memeyi tutmadığı için emzirme koçu tutmuştum emzirme destek sisteminde biliyorsunuz şırıngaya anne sütü veya mama veriliyor anne sütünün olmadığı zamanlarda yarı mama yarı anne sütünü karıştırıp o şekilde verebiliyordu ama tam bilemiyorum
feyzaninemresi Mavili-mavilimorcicek henüz 36 günlük çoğu zaman emziriyorum arada yetmediği yerde mamayla destek oluyorum
feyzaninemresi madamecocoshe ilk günlerde fazlaydı sütüm, emzirdikten sonra sağıp koymuştum 20-30 ardan totalde 100-150 cc falan var buzlukta. Şimdi de emziriyorum ama bazen nedense doymuyor göğüslerim boşalıyor günde bir veya iki günde bir emdikten sonra mamayla destek veriyorum 20-30 cc kadar 🤷
feyzaninemresi BynBird ben yine de emin olmak için ayrı ayrı veriyim, anne sütünü şimdi vermeyi düşünmüyorum zaten ilerde bişey olur yanında olamam vs diye dursun biraz daha diyorum
BynBird feyzaninemresi sürekli sütünüzü sağın ama zamanla birikecektir buzlukta durma süresi 3 ay bunu da kaçırmayın aman ☺️
feyzaninemresi Lawyer20 evet ben de bayıldım, işin kötüsü de kendisi ekmek arası galeta yemiş insan, makarna pilavın yanında da ekmek yiyen insan 🤷🤣🤣