Kızlar dün gece sabahladık kızımla 6 ay 10 günlüğüz. Ateşi en fazla 38.8 oldu şurup ve ıslak bez uygulayarak düşürdüm ateşini. Huzursuzluk uyanıkken yok ama 2 gündür uykusundan ağlayarak uyanıyo sallıyorum zor dalıyo geriye. Uyanıkken oyunlar oynuyoruz gayet keyfi yerinde ama gece uykusu 2 gecedir haram oldu ikimize de normalde uslu ve uyuyan bi bebek. Sizce diş belirtisi olabilir mi 🙄