Hanımlar kızımın uykusu aslında gayet düzenli doğduğundan beri. Gündüz uykularındada hiç bir sıkıntımız yok destekli uyuyor anakucaginda ve uyku arkadaşı ile çok zorlandığında beyaz gürültü ile. neyse gece uykusuna geçiyoruz salonda olduğu sürece uyanmaz bile sonra yatak odasına geçiyoruz mesela 12 gibi 3’e kadar uyuyor ama ondan sonra saat başı ağlayarak uyanıyor emziği verince yada az mama yiyince tekrar uyuya kalıyor. Ama her ağladığında mamada vermek istemiyorum. Altını kontrol ediyorum kuru. En son dedim okutayım okuttum okunmuş su falan verdim ama yok yine ağlayarak uyanıyor. Eşim gece 2-4 arası geliyor eve acaba onunda bi etkisi var mı diye düşünüyorum