Betulee Arkadaşlar ikizleri olan anneler bebeklerin gece beslenmesini nasıl kestiniz ben kesmek istıyorum ama vermediğim o kadar ağlıyor ki diğeri uyanıyor bu sefer ikisini uyutmak cok zor oluyor bir türlü işin içinden çıkamadım sizce nasıl yapılmalı
Mothertwins Betulee Merhaba benim ikizlerimde 1 yaşındalar aynı şeyleri yaşıyorum bir tanesi ağlayınca diğeri uyanıyor mamayı 1 ay önce kestim şimdi devam sütü alıyorum fakat sütü ısıtıp gelene kadar kıyamet kopuyo gece yatmadan önce ve sabaha kadar 2 kere içiyorlar asla kesemiyorum bağırıyor uyanıyor su denedim işe yaramadı bende 🤷♀️
kirmizibasliklikiz_ Betulee kademeli kestim ben.. atiyorum 210 veriyorsam 3 4 gun 180 verdim.. sonraki 3 4 gun 150 verdim.. sonraki 3 4 gun 120 gibi.. bu sekilde sorun olmadan biraktik
-ikizlerim- Betulee 23 buçuk aydan merhaba diyoruz 🤗 asla emmeden durmuyorlar mümkün değil sabaha kadar biri sağımda biri solumda uyuyor bende kara kara nasıl kesecegimi dusunuyorum 😔
Esrayvz61 Betulee benimkiler 9 aylikken kendi kendilerine bıraktilar gece beslenmesini şuan 22 ayliklar yani akşam 8 de mamalarini içerlerdi bi daha sabah 8 de içerlerdi şuanda ayni şekil ama artik süt içiyolar mamayi 1 yaşinda bıraktirdim