Anterrabae Anneler bu zamanda bebek annesinin bırakıp gidiceğini düşünüp huysuzlanırmış. 3 haftadır çok yaşıyorum beni hiç bi şekilde bırakmıyor. yaşadınızmı daha sonradan düzeliyormu çünkü bebeğim hiç böyle değildi