Merhaba güzel anneler. Belki buraya yazarsam rahatlarım diye düşündüm. Bebeğim 4.5 aylık doğduğundan beri dehşet bir uyku sorunu var. 1 aylıktan beri gaz sorunuyla kafayı yemek üzereydim. Sürekli ıkınan gündüz uykusu asla olmayan bir kızım vardı. Şimdi 4.5 aylık oldu gaz sorunumuz yavaş yavaş azaldı ama uyku sorunumuz falan berbat ötesi. 4. Ay atağı denilen şeye asla inanmak istemezken deli gibi yaşıyoruz. Bebeğim gündüz uykusu yapmadığı için geceleri sık uyanıyor ve artık ciddi anlamda benimde tahammülüm kalmadı. Ortalama 1 haftadır dehşet baş ağrısı ile uğraşıyorum sırf bebeğim uyumuyor ve kendim de dinlenemiyorum diye şimdi diyen olacak ailen eşin destek olmuyor mu diye fakat eşim mesleği gereği geç gelen bir insan yani bu sebeple bebeğin her anne gibi zamanının bir çoğu benimle. Ailem desem her gün geliyorlar fakat bebeğim kesinlikle durmuyor. Lütfen akıl verin bu günler gerçekten bir gün geçecek ve bizimde dünyamız çiçek olacak mi 🌸