Merhabalar 13 aylık bir kızım var doğduğundan beri uyku sorunumuz var artık öyle yoruldum ki her gün dayak yemiş gibi kalkıyorum yataktan gece saat başı kalkıyor yemek yemiyor canı isterse belki sürekli yapıyorum çöpe atıyoruz gündüz canı isterse uyuyor istemezse oda yok ama uyusa bile sürekli uyanıp geri memeyle dalıyor şöyle uyanmadan hiç 2 aaat uyumaz yani illa bi kalkacak memeyle geri dalacak sürekli meme de yani bebekken nasıl sürekli emerler şimdi de öyle göğüs uçlarım çatlamaya başladı resmen açıyor emzirirken mide bulantılarım oluyor sinir geliyor değişik bir hal alıyorum ki emzirmeyi çok severdim bende de ne uyku var ne yemek düzeni yok hep yorgunum ve hep kilo kaybediyorum emzirmeyi de sonlandırmak istemiyorum lütfen başına gelen ya da bir fikri olan var mı ?