onemore Bugün diş çektirdim biraz enfeksiyon da varmış, geçmeyen bi ağrısı var, antibiyotik ve parol kullanmaya başladım bu ağrı normal mi ne zaman geçer?
Elifdemir1907 Bildiğim kadarıyla enfeksiyon olan dişi cekmemeleri lazım önce antibiyotik verir tedavi görür enfeksiyon kuruduktan sonra diş çekilir ama çekildiyse ve enfeksiyon varsa antibiyotik kullandıkça enfeksiyonu kurittukca ağrısı geçer 2 ila 3 gün içinde geçip hafiflemesi lazım ağrının ilk defa sizden duydum bu arada iki diş cektirdim daha önce hep enfeksiyonu önce tedavi edip sonra çektiler dişimi azı dişleriydi çektirdiklerim