elfgokce aslında verem aşısında böyle olması çok normal hatta ortalama 7. 8. Aya kadar kızarıklık ara ara sulanma kabuk bağlama geçmiyor. Kızımın 8 9 aylıkken geçti oglumda bir buçuk ay önce oldu, şuanda kızarık ve şiş
elfgokce Hemşire iz yara vs olursa hastaneye götür demişti
Belki götürme demiştir yanlış anlamış olabilir misin.