Oğluma ilk doz rota aşısı vurdurdum bi haftadır ishal az az yapıyor ama 1hafta oldu halen geçmedi aynı durumu yaşayan lar yazabilir mi endişeleniyorum da ama huysuzluk yapmıyor meme emiyor sık sık da emzirmeye çalışıyorum emmesinde sorun yok ama ishali ne zaman geçer acaba 2gün sonra sünnet olacak acaba ertelemesemmi sünneti die düşünüyorum