Merhabalar son bir aydır bebeğim geceleri 4-5 defa gaz sancısından uyanıyor her seferinde gazını almamıza rağmen yeniden uyanıyor bu aralar sıklaştı ve krize girmey başladı gözleri kapalı ağlıyor 9 aylık ve ilk defa böyle oluyor ne yapıyor olabilir ne dendir ?🤍(sıcak tutuyorum)