yumera biz başka markanın biberonunu almıştık,memesinde delik olmadığını sonradan fatkettik,bebek de sabırla emip duruyordu,ağzına mama gitmiyormuş oysa. Philipste de biberonlarımızdan 1 numara olanın biri aşırı hızlı akıyor,her defasında çocuğun yüzüne gözüne mama fışkırıyor. (Havasını alsam da).servise görürebilirsiniz. 2 numara 24günlük bebeğe olmaz,ben 3-4.aydan sonra 2 numarayı kullanmaya başladım,daha önceleri boğazına kaçıyordu