Annecilikkkk biz yaz kış yer yatağında yatıyoruz 2 yıldır oğlum için küçükken de beşikte rahat etmezdi hiç sadece 5 aya kadar beşikte yattı inşallah seneye oğluma oda haxirliyacam ozman montesori yataklar oluyorsa ondan yaptırcagim ve baya geniş olacak rahat rahat gezein içinde 😂😂