Ya anlamıyorum iki gündür aşırı garip davranışları falan (hayır otizm şüphesi falan değil) karakteristik olarak garip yani nasıl anlatayım ya 8. Aydayız. Çok ilginç halleri var. Misal az önce uykusu var mızırdanmıyor gözlerini ovuşturuyor yatırdım memede uyuyor koydum öbür tarafına dönüp hareketsizce yatıyordu ben hazırlanasıya kadar yattım yanına bir kere ısırdı bıraktı aşırı düşkündür memeye. Sonra bir şey olmamış gibi döndü gitti. Öksürünce ben kafasını öbür tarafa çevirip boş boş bakıyor ellerini açıp falan kızıyorum mu sanıyor anlamadım hiç kızan biride değilim. Bazen çok durgunlaşıyor kendi halinde ama kendi halinde oynar gibi değil durgun. Böyle garipsediğiniz şeyler yaşadınız mı bu aylarda ? Anlamıyorum