17 aylık bebeğim dişti hastalıktı derken geceleri emzirdim uyandığında şimdi saatte bir uyanıyor normalde 1 yada 2 kere kalkardı bu akşam gece uyandı emzirdm uyudu 2 dkk geçmeden geri kalktı emzirmedim bir daha 1 saate yakın çok kötü ağladı ama inat ettim zaten diğer türlüde uykusuz kalıyorum kucağıma almaya çalıştım tabi çok kötü ağladığı için attı kendini bir süre tepkisiz kaldım en sonunda kucağımda yatarak uyudu doğru mu yaptım sizce kendimi kötü hissediyorum ama artık gece emmesinede ihtiyaç yok sırf alıikanlık bence şu verdim kraker verdim krakeri yemedi aç olsa yerdi