Merhaba anneler ve anne adayları 2 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. Bana kimse göbeğini sar korse tak demedi burdan görüp fark ettim bana korse öneriniz var mı hiçbirşey için geç kalınmış sayılmam diye düşünüyorum korse markası modelinde yardımcı olabilir misiniz?