Asilturk Arkadaslar merhaba bebegm 9 bucuk aylik ek gida ile yaptigim muhallebi vs seyleri su yerine devam sutu ile hazirlamak istiyorum fakat bilmiyorum pisirince bir sıkıntı olur mu ya da sonra ekleyince ? Ilk defa kullanacagim bu sekilde kullanan arkadaslar tarif edebilir mi?
Janquil Asilturk yapacağın şeyler ılıyınca devam sütü ekle kaynar suda formül mama bozuluyor zaten kutusunda yazar
Fatmaasel Asilturk ben muhallebilerin içine katiyorum Bebelac kullaniyorum kutunun arkasında yazıyor nerede kullanılacağını sebze çorbası ve meyve püresi içine koyabilirsiniz diyor ben pirinç unu muhallebisine içine koydum bir sıkıntı yaşamadım
Asilturk Janquil Yani normal olcekle atiyorum biberonda calkalayip eklemek gibi degil mi? Ya hic kullanmadim nette biraz arastrdim kimi icine katti fln kimi katilmaz diyo
Janquil Asilturk yaptığın mamaya göre bazen içilcek formda ekleniyor bazen kuru sadece neye koyuyorsan sakın kaynak birşeye koyma ılıyınca ekle :)
gulay_atmc suyla pirinç ununu pişirip ocaktan aldıktan sonra aptamili ekliyorum ben sitelerinde böyle bir muhallebi tarifi vardı. mamalar pişirilmiyor çünkü
denizcinar 200 ml su ile 2 tatlı kaşığı pirinç ununu bir cezvede pişirin sonra ocağı kapatıp içine 6 ölçek mamasından toz olarak koyup karıştırın. ben içine meyvede rendeliyorum, sadede veriyorum, sizin mamanız hangisiydi?
Asilturk denizcinar Yaa cok tesekkur ederm bebelac aldik ilk denemek icin peki oyle yapayim bende sagolun🤗
Asilturk denizcinar Yaa cok tesekkur ederm bebelac aldik ilk denemek icin peki oyle yapayim bende sagolun🤗