Bebeğim alerjik bir bebek ve alerji ilacı kullanıyoruz şuan bir rahatsizlik geçiriyor doktor mevsim geçişleri kullanmamı söyledi.alerji ilaçları biranda birakilmamaliymis doğru mu? Kademeli azaltarak bırakmak gerekiyormuş internette öyle okudum.biri beni aydınlatabilir mi ?