Dilekkkk19 sigarayı hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım 6 buçuk aylık bebeğim var hala içmiyorum sigara ortamlarında bulunmuyorum içseler bile o an yanlarına gitmiyorum çünkü içmemem için tek bir sebebim var oda evladım 🌸
Evladımın sağlığı için yapamayacağım fedakarlık yok. Bunlar ben en büyük sebebimdi sende bırakacağın an evladını düşün
Hamileyken ve doğum sonrası içen arkadaşım var bebeğinde bazı sorunlar oldu çoğu şeyi sigaraya bağladılar hoş buna rağmen hala vicdanı rahatmış gibi içiyor o ayrı mesele neyse, kendi sağlığın ve evladın için bunu yapman lazım 💗