lavin12 Herkese merhabalar Sütüm azaldığı için Promalt kullanmaya başladım ama onu kullanmaya başladığımdan beri bebeğim kaka yapmakta problem yaşıyor acaba Promaltdan dolayı olabilir mi? Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı ?
Msvn lavin12 bende kullanmıştım hatta şuanda yeniden kullanmaya devam ediyorum ama kabızlık yapmadı yani kaka sıkıntımiz vardı ama mama verdiğim için mamayı kesince duzeldi