Ogretmen123 Kızlar her bebekte oluyormuş ilk bir yılda kapanıyormuş doktor öyle dedi sizde olan var mı acaba doktor bir yıl aonra kontrole gelin dedi
cemre_-34 Ogretmen123 prematüre kız bebegım var yoğun bakımda kalpte bakılırken delık olduğunu soyledıler yoğun bakımdan çıkıp uç ay kontrole gıdınce kapandığını söyledi kılo aldıkça snra ıkı yaş olmadan çocuk doktoruna götürdüm kalpte ufuruk var dedi görünsün dedi devlete götürdüm kalpte ufak ufuruk var zamanlar kımınde kapanır kımınde kapanmaz dedi sorun ısgal etmez dedi ıkı sene sonra kontrol gelırsın dedi
gokceokur Ogretmen123 eltimin kızı doğar doğmaz üfürüm dediler ama onda 3 delik vardı biri riskli yerdeydi çok şükür ikisi kapanmış biri kalmış doktoru korkulacak bişey kalmadı artık buda zamanla kapanır dedi.suan 2 yaşına girecek.
Basaksann ilk 3 ay doktor bizde de üfürüm olduğunu söyledi ama 4. Ayda üfürüm duymadığını söylemişti 6. Ayında tekrar sormayı düşünüyorum içinizi ferah tutun çevremde ki herkeste vardı suan çok şükür sağlıklı hepsi 🥰