Bebeğimi sinek ısırmıştı gece. Sineğin ısırdığı yerler su toplamıştı. Bir de çocuğumu 6-7 yerinden ısırmış. Bazıları su toplamış bazıları da şiş. Yavaştan geçiyor şişlikler inmiş ama nedense bazı ısırıklar yara gibi kaç gün oldu geçmiyor. Sizce neden geçmiyor olabilir? Hala kırmızı kırmızı noktalar var. (Sinek olduğundan eminim bu arada çünkü sesini duydum ve öldürmeye çalıştım gece gece, böcek ısırığı değil yani)