Kızlar bebeğim çok akıllıydı 1 haftadır 6 aylık olduk resmen aşırı yaramaz bi çocuk oldu asla kucaktan inmek istemiyor sürekli ağlıyor ama kucaktayken iyi hastalığı yok diye düşünüyorum tetagil kullanmaya başladık 4 gün oldu dişten mi bilmiyorum çok zor geçiyo o ağlıyo ben ağlıyorum tatile geldik burnumdan geldi sürekli rezillik ne yapacağımı bilmiyorum tavsiyelerinize açığım ☹️😞😞😞