Merhaba güzel anneler. Benim 8 aylık ikizlerim var. Kız bebeğim gece en az 15 kez sıçrayarak uyanır pışpış yapar emziğini verir veya kucağa alırız. Bu uyanmaları hep korkuyla sıçrayarak olur ve bazen hıçkırarak çok şiddetli ağlar. Eşimle ortamıza yatırır elini tutarsak çok rahat eder uyur hemen. Sorum şu ki hocaya mı götürsek doktora mı götürsek hiç başına gelen oldu mu çok korkak bir yapısı var😔